1. Buyurtmani qanday rasmiylashtirish kerak?
Mahalliy ijrochi do‘konlar tomonidan taqdim etilgan mahsulotlar orasidan mosini tanlang va "Rasmiylashtirish" tugmasini bosing. Keyin yetkazib berish manzilini, Qabul qiluvchining raqami va ismini kiriting, shuningdek, agar uni guldasta bilan birga jo‘natishni xohlasangiz, otkritkaga matnni qo‘shing. Agar bir nechta mahsulotni turli manzillarga yetkazib berish kerak bo‘lsa, har bir manzilga alohida buyurtma bering.
2. Buyurtmamning holatini qanday aniqlash mumkin?
Amaldagi holat har doim Buyurtma sahifasidagi Akkaunt bo‘limida ko‘rsatiladi. Buyurtmaning yangi holati haqida ma’lumot olasiz: - SMS shaklida - saytimiz push-bildirishnomalarida. Shuningdek, buyurtmangiz holati haqida OYGUL orqali buyurtma bergan ijrochi do‘konda bevosita bilib olishingiz mumkin. Buyurtma rasmiylashtirilgandan so‘ng darhol ijrochi do‘kon bilan jonli chat ochiladi. Agar muammolar yuzaga kelsa, har doim OYGUL qo‘llab-quvvatloviga yozishingiz mumkin.
3. Buyurtma to‘lovi qanday amalga oshiriladi?
Buyurtmani istalgan Uzcard yoki Humo debet kartasi yoki Click orqali to‘lashingiz mumkin. Biz bank kartalari ma’lumotlarini saqlamaymiz va qayta ishlamaymiz: OYGUL to‘lovlarni tasdiqlangan Click to‘lov tizimi yordamida qabul qiladi.
4. Karta bilan to‘lash amalga oshmayapti. Nima qilish kerak?
Agar to‘lov amalga oshmasa, boshqa kartadan foydalaning. Agar kartada pul bo‘lsa, ma’lumotlar to‘g‘ri kiritilgan bo‘lsa va to‘lov baribir o‘tmasa - OYGUL qo‘llab-quvvatloviga yozing.
5. Yetkazib berish narxi qancha?
Yetkazib berish narxi do‘konning manzildan uzoqligiga bog‘liq. Buyurtmani rasmiylashtirishda yetkazib berish manzilini aniq ko‘rsating - shunda yetkazib berish narxi to‘lovni amalga oshirishda darhol aks etadi.
6. Qanchada yetkazib berishadi?
Har bir aniq tovar uchun eng yaqin yetkazib berish vaqti uning sahifasida aks ettiriladi. Agar sizga tezroq yetkazib berish kerak bo‘lsa, "Ekspress-yetkazib berish" plakatli mahsulotlarni qidiring.
7. Aniq vaqtiga yetkazib berish mumkinmi?
Standart tarzda siz saytda taxminiy yetkazib berish vaqtini ko‘rsatishingiz mumkin. Aniq vaqtda yetkazib berish yo‘q, lekin siz har doim buyurtmaga qo‘shimcha ma’lumotda o‘z istaklaringizni bildirishingiz mumkin va ijrochi do‘kon xodimlari uni kerakli vaqtda yetkazib berish uchun hamma narsani qilishga harakat qilishadi.
8. Ijrochi do‘kon bilan qanday bog‘lanadi?
OYGUL sayti va ilovasining "Chat" bo‘limida siz buyurtmangiz bo‘yicha do‘kon bilan chatni topishingiz mumkin. Do‘kon chatidan akkaunt sahifasining "Buyurtmalar" bo‘limida ham foydalanish mumkin.
9. Mahsulot menga yoqmasa nima qilish kerak?
OYGUL siz buyurtma qilgan mahsulotning sifatini kafolatlaydi. Barcha tovarlar uchun qoida amal qiladi: yetkazib berishdan oldin barcha ijrochi do‘konlar xaridorga uning yig‘ilgan buyurtmasining fotosuratini yuborishlari kerak. Agar sizda mahsulotga oid savollar bo‘lsa, imkon qadar tezroq ijrochi do‘kon bilan bog‘laning va istaklaringiz haqida xabar bering. Agar do‘kon chatdagi buyurtmangiz bilan bog‘liq muammolarni hal qila olmasa, uning suratini olmasligingiz mumkin
10. Buyurtmani bekor qilsam, pulim qachon qaytariladi?
Buyurtma bekor qilinsa, buyurtmaning to‘liq qiymati kartangizda 1-3x ish kuni ichida mavjud bo‘ladi.
11. Siz bilan qanday bog‘lanish mumkin?
Har qanday savolga javob olishning eng tezkor usuli - Akkaunt sahifasiga kirib, Yordam xizmatiga yozishdir. U sizga bir necha daqiqa davomida yordam beradi. Shuningdek, bizga +998909874819 raqamiga yoki @oygul_support telegram manziliga qo‘ng‘iroq qilishingiz mumkin.
12. Buyurtmani bekor qilish qanday kechadi?
Buyurtma 3 ta holatda bekor qilinishi mumkin: 1. Do‘konning buyurtmani qabul qilishni rad etishi: Agar do‘kon buyurtmani qabul qila olmasa, u uni bekor qiladi. Bu ssenariyda siz buyurtma bekor qilingani va do‘kon ko‘rsatgan bekor qilish sababini ko‘rasiz. 2. Siz yig‘ilgan guldastani rad etdingiz: Buyurtma yig‘ilganidan so‘ng, guldasta sizga Tasdiqlash uchun yuboriladi. Agar sizga guldasta yoqmagan bo‘lsa, uni qabul qilmasligingiz va buyurtmani bekor qilishingiz mumkin. Buning uchun "Rad etish" tugmasini bosing va qalqib chiquvchi oynada qaroringizni tasdiqlang. 3. Yordam xizmati tomonidan buyurtmani bekor qilish. Buyurtmaning har qanday bosqichida Buyurtma bizning Yordam xizmati tomonidan bekor qilinishi mumkin. Bu funksiyadan bizning xodimlarimiz fors-major vaziyatlarida foydalanadilar. Bunday hollarda OYGUL Call-markazi buyurtmani bekor qilishdan oldin siz bilan bog‘lanib, bekor qilish sababini tushuntiradi. Yuqorida sanab o‘tilgan barcha holatlarda buyurtma "Bekor qilindi" holatiga o‘tkaziladi, tranzaksiya bekor qilinadi, buyurtma bekor qilingan vaqtdan boshlab 24 soat ichida pul hisobingizga qaytariladi. Agar buyurtmani bekor qilishda yordam kerak bo‘lsa, saytda Yordam xizmatiga yozish, +998909874819 raqamiga qo‘ng‘iroq qilish yoki @oygul_support telegram manziliga yozishingiz mumkin.